حقيقي : از خريد من ضرر نمي ‌کنند (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم سو‌ءتفاهم ايجاد شده بين رويانيان و فجر زودتر برطرف شود، مديرعامل باشگاه براي انتقال من به اين تيم شب و روز تلاش کرد.


رضا حقيقي در خصوص اتفاقات برنامه 90 شب گذشته اظهارداشت : شب گذشته اين برنامه را ديدم و احساس مي‌کنم سرپرست تيم فجر (عاري) قصد تخريب مرا نداشت، اما فجري ‌ها مي توانستند از 600 ميليوني که از پرسپوليس بابت من دريافت کرده‌اند بگويند و از پول رد و بدل شده بين من و پرسپوليس چون اطلاعي نداشتند نبايد حرفي مي‌زدند.


به گزارش فارس ، حقيقي ادامه داد : در هيچ جاي دنيا قرار نيست مبلغ قرارداد يک بازيکن فاش شود . شايد من اصلاً نخواهم بگويم که چقدر از پرسپوليس گرفته‌ام و در اين شرايط هم نبايد کسي از طرف من حرفي مي‌زد ، چون حرفه‌اي نيست.


وي خاطرنشان کرد : سعي مي‌کنم خودم را هرگز وارد اين حاشيه‌ها نکنم و تمام فکر و ذکرم اين است که در زمين جواب يک‌سري افراد را بدهم و آنها را روسياه کنم و مي‌دانم مسئولان فجر هم با من دشمني ندارند.


وي افزود : مسئولان فجر مي‌خواهند بگويند ما پول نداريم و به ما رسيدگي کنيد ، اما اين وسط کمي هم سوء تفاهم پيش آمده است.


وي خطاب به رويانيان گفت : خيلي دوست داشتم درباره سردار رويانيان پس از اتفاقات ديشب حرف بزنم ، شخصاً او را دوست دارم چون براي آمدن من به تيم شب و روز تلاش کرد . شايد يک درصد هم فکر نمي‌کردم در نيم فصل به پرسپوليس بيايم اما رويانيان با پشتکارش همه چيز را درست کرد که به او خسته نباشيد مي‌گويم و مطمئن باشيد تا پاي جانم براي سردار و رويانيان مي‌جنگم تا برخي ها که از اين انتقال ناراحتند روسياه شوند و از طرفي ديگر پرسپوليس را رو سفيد کنم.


وي خاطرنشان کرد : از مسئولان فجر هم مي‌خواهم که سوء تفاهمي که بين آنها و رويانيان پيش آمده را تمام کنند ، من باز هم مي‌گويم مطمئنم که مسئولان فجر قصد زير سئوال بردن پرسپوليسي‌ها را نداشتند و فقط يک موضوع کوچک، بزرگ شده است . از آقاي عاري هم شناخت دارم و مي‌دانم هرگز قصد خراب کردن من را نداشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان